Koalitionen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Koalitionen

Koalitionens forum
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sitter til en masse opbygning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Birch




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 21/08/08

Sitter til en masse opbygning Empty
IndlægEmne: Sitter til en masse opbygning   Sitter til en masse opbygning Icon_minitimeOns Sep 17, 2008 9:11 pm

Da trim åbenbart har bestemt at min hovedby nu skal ødelægges søger jeg en der kan hjælpe med at holde gang i genopbygningen hele tiden..

Skal op så jeg bare kan få produceret en trop og håbe han så slår en trimmer ihjel
Tilbage til toppen Go down
Birch




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 21/08/08

Sitter til en masse opbygning Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter til en masse opbygning   Sitter til en masse opbygning Icon_minitimeOns Sep 17, 2008 10:22 pm

nå det vil være umuligt at gå bgget en by op igen, selvom man sidder 24 timer i døgnet.. der er dog et civilliv og en karriere som ikke kun er krigsherre i travian der skal passes. Det er alt for urealistisk at en minus produktion på 750 korn i timen, kan vendes til noget der kan bruges til noget. Alle tropper er døde, så ingen til nogle selvmords aktioner

Alt dette er lig med at travian ikke er sjovt at spille på denne server mere.. men måske vi ses på en anden server.. hvor små drenge får deres første udløsning af at udslette små spillere, som ikke har det store at svarer igen med..
Tilbage til toppen Go down
Birch




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 21/08/08

Sitter til en masse opbygning Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter til en masse opbygning   Sitter til en masse opbygning Icon_minitimeLør Sep 20, 2008 7:20 pm

der er nu tre timer til min konto slettes. Det er lidt vemodigt at sige farvel til så mange timer.. Men det har været hyggeligt så længe det har varet.. håber at de fleste af os ses i et andet liv Razz.. Nu vil jeg så gå ud og drikke vemodigheden væk Very Happy

So long
/Birch
Tilbage til toppen Go down
moanba

moanba


Antal indlæg : 363
Tilmeldt : 27/05/08
Alder : 115
Geografisk sted : K-WW

Sitter til en masse opbygning Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter til en masse opbygning   Sitter til en masse opbygning Icon_minitimeSøn Sep 21, 2008 1:21 am

Kedeligt at det skal ende sådan, men tak for kanmpen Sad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sitter til en masse opbygning Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter til en masse opbygning   Sitter til en masse opbygning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sitter til en masse opbygning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Koalitionen :: Fællesforum :: Hjælp-tråden-
Gå til: